søndag den 6. marts 2011

Fascination


Det skal ikke være en hemmelighed, at indianere var mit helt store interesse og fascination da jeg var mindre. Jeg husker stadig, hvordan jeg smed madpakken ud, for at nyde de befriende små 10 minutter alene på legepladsen, imens de andre nu spiste deres æblemadder og fiskefrikadeller i ro og fred.
 Alt ved indianere fascinerede mig, - dog nok mest min 'egen version af indianerne' (med stor inspiration fra Pocahontas).
 Hele idéen med ånder i træerne, fjer, farver, magi, det hele. Jeg var en stor sucker for det, - det vil jeg gerne indrømme.
 Fascinationen er der skam stadig.

En anden fascination er røg. Røg fra cigaretter, primært. Selv, ryger jeg ikke, men røgen fra cigaretterne finder jeg så magisk, at jeg... Ja. Jeg er bare helt vild med den.
 At tage billeder af røg, er nok noget af mit yndlings. Røgen har en vis graciøsitet og ynde over sig. Den er som silkestof i luften.

Begge fascinationer kan findes her.


 
Hvad er du fascineret af? - Læg en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar