onsdag den 12. januar 2011

My Playlist

Ligesom så mange andre, har jeg ikke kun én yndlingssang. Jeg har faktisk flere. Og udover det, har jeg en masse sange jeg, - ligesom mine yndlingssange kan lytte til konstant. Sange der både beskriver mig, fortæller MIG en historie, minder mig om, hvem jeg er (og hvem jeg vil være ikke mindst), samt er sange jeg kan høre 24-7 uden at blive trætte af dem. Denne liste viser kun de sange der som sagt betyder noget for mig. Sange der bør deles, - her er min playliste.
Links findes too, så de alle kan lyttes til på youtube.

Beach House - Saltwater
the Beatles - You've Got To Hide Your Love Away
Best Coast - Sun Was High (So Was I)
Blue Foundation - Eyes On fire (yndlings)
Bon Iver - For Emma (især LaBlogotheque versionen)
Broken Bells - Trap Doors
the Cardigans - Rise and Shine
Cat Power - Sea of Love
the Cure - Close To Me
Cyndi Lauper - Time after Time
Dead Man's Bones - My Body's a Zombie For You
Deerhunter - Helicopter
the Drums - Baby, That's Not the Point
the Drums - the Future
Fever Ray - When I Grow Up
Figurines - Call Your Name (Yndlings)
Grizzly Bear - Deep Sea Diver
Håkan Hellström - En Vän Med En Bil
Kissaway Trail - Tracy (Acoustic)
Kissaway Trail - Don't Wake Up
the Kooks - One Last Time
Lykke Li - Paris Blue
Mew - Nothing Is Red
Mew - Superfriends
Mew - Comforting Sounds
Mew - Wherever
Mew - Panda
Mew - Coffee Break (yndlingsband much?)
Nico - These Days
Oh No Ono - Swim
(Oh No Ono) Malthe Fischer - Kom Ud og Leg
Oh No Ono - Talking Lynndie England
Scout Niblett - Dinosaur Egg
Sébastien Tellier - Fantino (Sébastien Tellier Sessions)
Sébastien Tellier - L'amour et la Violence
Stoffer og Maskinen - Vi To Er Smeltet Sammen
Velvet Underground - Femme Fatale
Wilco - Deeper Down
Yann Tiersen - La Dispute

2 kommentarer: