søndag den 28. november 2010

Mew

Det er noget tid siden jeg har haft det sådan her.
Jeg elsker mew, don't give me wrong.
Men det er noget tid siden. Noget tid siden, jeg har haft den her følelse. Den her følelse i maven. Et år, må det vel være. Et år præcist.
Jeg var helt chill til mew/kashmir i Odense. Jeg hørte endda ikke engang mew på vej derover. Ligenu sidder jeg med høj puls, mew i ørene og glæder mig som et lille barn.
Jeg ved koncerten bliver stor. Er du gal, operaen? Det er jo for sindssygt!
 Jeg husker, Helena spurgte Jonas i radioen, om de ville spille noget af det gamle. "Måske" var hans svar. Hvis de gør... People, I swear, jeg ville blive noget så lykkelig. Bare tanken giver mig bogstaveligtalt gåsehud, og et sug i maven. Hvis de spillede wherever, og coffee break. 'Amen helt.... Er du helt... Jeg kan slet ikke... Det ville bare være så stort for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar