søndag den 5. december 2010

Uncle Muffin

Uncle Muffin, min bedsteveninde, Anne Sofie,'s brors gamle band. Jeg kan tydeligt huske jeg lyttede til det, efter hun havde fortalt mig om det. Hvor gamle havde vi været der? Ikke særligt gamle. 4-5 klasse måske?
Jeg kan ihvertfald huske, at selvom jeg kendte mew dengang, var de en af de få bands der spillede noget musik hvor du straks tænkte "yes. Dét der, det er nice. Dét der, det lyder godt" og det gør det.
Nu har han jo fået et nyt band har jeg hørt, de skulle klare sig godt, - lykke til, til ham :)
Da Anne Sofie og jeg snakkede om det, kom jeg igen i tanke om det gamle. Og det fortjente en lytter. - Det har jeg ikke fortrudt.
Og nu, kære følgere, synes jeg, at I fortjener også at høre musikken.
Jeg kan især anbefale The Wreck.

Myspace.com/UncleMuffin
Nyt band: Ulige Numre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar