fredag den 18. november 2011

Kvinden

Og hun har ben som en amazone og er graciøs som en danser.
Hun stjæler dit hjerte og stjæler mit mod.
Hun er så fejlfri, både i livet og på billeder.
Og jeg sukker imens jeg ser din personlighed falde fra hinanden.
Aldrig har du været så forelsket. Aldrig har jeg været så fortabt. Og jeg ser min verden ramle som dit forhold. Du er hel og jeg er tom. Men en drøm er bare en drøm, og virkelighed er ikke altid det man drømmer. Og nu står du her, og du er tom. Jeg er hel, men jeg kan dele. Sammen får du lidt af mit, hvis jeg får af hjertet dit, og aldrig mere skal vi være tomme.

Men faren lurer som en løve på savannen. Og jeg er på parat og jeg er vågen. For mit glas er kun halvt fyldt, og dråberne er dyre. Hun kan tømme mit glas som hun kan få mig til at græde. Og hun kan stjæle dine tanker som hun kan stjæle dit hjerte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar