mandag den 30. august 2010

Barometer Event

Ih.
Nu skal jeg, fast barometer lytter, til Barometer Event og gratis koncert her på torsdag, ved molen.
Selve stedet er stadig et mysterium (INGEN kender adressen, og kommer kun med åndssvage kommentarer som "i kbh..." "ved molen. Molen. MOLEN" "her i dk et eller andet sted" "min far kører mig........")
Men jeg skal nok finde det.
Jeg kommer med et helt crew.
At vi så kun er omkring 3 der rent faktisk LYTTER til DEB er måske lidt fesent.
Men hey, en gratis koncert for alle er en gratis koncert for alle.
Og hellere at mine venner tager med og får en fed oplevelse sammen med mig, end at jeg skulle tage afsted med få eller endda helt alene.

Jeg glæder mig til at høre Kissaway Trail igen. Sidst var det magisk. Og det var ikke kun fordi jeg havde Christoffer rundt om mig, som jeg var så pisseforelsket i dengang. Næh, også fordi Kissway trail generelt er en pissegodt band. Også uden Christoffer.

Taxi Taxi spiller også. De skulle også være fede live.
Og så kommer jeg til at møde en masse andre barometer børn too. Jeg glæder mig.
Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar