tirsdag den 31. august 2010

Jeg kan godt lide

  • At se kunstskøjteløb med min mor
  • Når jeg er ved min moster
  • Når jeg endelig kommer hjem efter noget ubehageligt hvor jeg har følt mig utryg
  • At jeg hører "It's all over now, Baby Blue" med Bob Dylan
  • At læse bag på flasker, shampooflasker, kornprodukter, you name it
  • Når jeg er hjemme en mørk fredag aften med min familie
  • Morgenradio på P3
  • Dig
  • Det Elektriske Barometer
  • At pille mascara af vipperne
  • At krakkelere min neglelak
  • Den første slurk af en Pepsi Max når jeg er stresset
  • Når jeg endelig får bløde skønne Kleenex når jeg er forkølet efter flere dage med hårdt og ubegaeligt toiletpapir til at pudse den nu ømme næse med
  • Når min mor er hjemme fra arbejde
  • Skumringer
  • Når jeg er 'hjemme' i Frankrig
  • Kameraer. Flere kameraer
  • En god hår-dag
  • Dit smil
  • Musik
etc etc etc

1 kommentar: