fredag den 20. august 2010

Home alone med lillesøster

Mine forældre er taget off til Malmö, da de vant en rejse dertil.
Fair nok, så kunne jeg tage til homsebar eller fest med no worries.
Men sådan lå landet åbenbart ikke.
For det var da meningen, at jeg skulle passe min 10-årige søster Julie, og min evigt gøende hund. Bah.

Men indtil videre har det været helt ok.
Det går, det går.

Jeg har fået gennemgået ømme familiefotos. De er nu alle på facebook.
Et af mine yndlings, er dog med min mor, min onkel og moster, - som i dette tilfælde er hendes storesøskene.
Jeg finder min onkel, - i midten, fuldkommen priceless.
sexy times, oh yesh.


 Så nu ser jeg frem til en hel weekend med morgen hundeluftning og riste brød til min søster. Men ej, det skal nok blive godt. Vi har brug for at være sammen. Vi snakker ikke særlig meget sammen. Ikke nok.

1 kommentar: