onsdag den 18. august 2010

Single

Hvor lang tid tog det? 17 dage. 17 dage, før vi fik det fucket nok op.
17 dage.
Jamen fedt.
Det underlige er, at det først er nu, jeg indser hvor meget jeg egentlig holdt af dig. Og hvor heldig jeg var. Eller.. Hvis man ser bort fra, at du aldrig havde tid til mig, lol.
Ellers, så ja. Så var jeg heldig.
Men det hele var underligt.
For jeg er slet ikke vant til sådan noget her.
Vant til, at jeg bliver håbløst forelsket i en, og at det så er det.
Jeg MÅ indrømme; Det var lidt et turn-off, da jeg fandt ud af du også var vild med dig.
Jeg tror jeg godt kan lide at "jage". Måske kun fordi det er det jeg er vant til.
Men alligevel var det rart. Meget. - Når du altså var her.
De sidste tre uger var jeg dog en smule i tvivl til tider. Om jeg virkelig ville være kærester med dig. Alle fortalte, at det var helt normalt, sådan som jeg havde det.
Det er, typisk nok, først nu, at jeg egentlig virkelig gerne vil være din kæreste. Og dog. Hvis du spurgte igen nu? - Ville jeg nok sige nej.

Jeg vil jo gerne være din ven. Meget gerne. Men samtidig vil jeg gerne elske dig, og blive elsket af dig. At kysse og blive kysset af dig. Men sådan skal det så åbenbart ikke være. Jamen fedt.

Men sådan er det altså nu. Og selvom jeg ved du stadig er vild med mig, er og bliver det sådan her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar